Edukatorės

Vida Židonienė

Muzikos akademijoje baigiau aktorės specialybę. Esu ištikima savo profesijai, todėl nesumeluotos akimirkos menas mane domina labiausiai, jis uždega šviesą širdyje, kurią ne bus lengva išjungti. Idėjų semiuosi iš vaikų, pasakų, poezijos, žaidimų ir netikėtų susitikimų. Mano darbinis moto – ne nusileisti, o pakilti iki Vaikų lygio. Didžiausias pasiekimas – nuostaba ir šypsena vaiko veide. Didžiausias noras- kad vaikystė neapleistų mano širdies. Didžiausias meno kūrinys, kurį sukūriau savo rankomis – mano molinis namas.

Sigita Emilė Bausienė

Esu nuolat kutenama fantazijos, mano gyvenimą puošia tekstilė ir džiugina vaikai. Galiu ilgai “medituoti” siuvinėdama paveikslus ar veldama pasaulį iš vilnos, su malonumu kuriu papuošalus ir priimu bet kokius kūrybinius iššūkius. Nuo pat mažų dienų norėjau būti dailininke. Kai užaugau, atradau prasmę mokytojo darbe. Manau, kad mokytojas turi būti pavyzdžiu, švelniai nukreipti vaikus tinkama linkme, padėti jiems suprasti save, atsiverti, išlaisvinti savo fantaziją. Tikiu, kad estetika turi lydėti vaikus nuo pat mažumės, kad bet kokio amžiaus kūrėjai ir jų darbai verti pagarbos. Mėgstu dalintis tuo, ką moku ir galvoju, kad kiekvienas mūsų turime šansą pakeisti pasaulį į gerąją pusę.

Anželika Bielskienė

Esu dailės terapijos studentė, šiuo metu esanti akademinėse atostogose ir auginanti tris mažus žmones. Manau, kad menas tiesiogiai veikia žmogaus sveikatą, o kūrybinė veikla yra tarsi kaminas išleidžiantis dūmus, kad jų neprisikauptų viduje. Nuo mažens esu linkusi nerti į kūrybinį procesą: tiek piešti, tiek lipdyti iš molio ar gaminti įvairius rankdarbius. Tuo pačiu esu ta, kuri negali gyventi be bendravimo su žmonėmis. Apjungus šiuos savo pomėgius, aš kuriu erdvę, kurioje suaugusieji kartu su vaikais lavintų jų pojūčių, motorinį ir kognityvinį jautrumą. O svarbiausia kviečiu pabūti “čia ir dabar”, mokytis žiūrėti į save kaip į kūrėją. Pirmiausia kaip į kūrėją – kūrybiniame procese, o tuomet ir kaip į kūrėją – kasdieniniame gyvenime.